Frida

Det blev lunch på Gourmet Grön i dag med Frida!






I morgon ska jag äta med Lisa sen får det vara slut med lunch ätandet annars blir det sluuut på kontot! Men det får bli en soppa i morgon på thai skulle jag tro!
Japp det var lika gott som vanligt och gissar på att jag kommer vara mätt hela kvällen.

Jag pluggar till provet i morgon, en del sitter hur bra som helst, lite är missat och lite ska läggas till..hoppas jag slipper en blackout i morgon iaf.

Ska snart hämta min goding på dagis sen ska hon på gympa!! WIIE får se om jag orkar eller om jag lämnar över ansvaret helt till Mogge, tror han klara det galant utan mig. Vill såklart vara med första gången men kroppen har lämnat in för en stund känns det som. Förkylningen ska ska ska bort nu!!

Ska iaf ge mig ut en lite promenad senare och få lite luft med min bästa kompis (alt inneboende) Frida <3
Som för den delen är sjukt snygg i håret, allt i Lena PH anda till lördag :)




Kommentarer
Postat av: Musse

Anna, shit vilket snygg kompis du har alltså... ge mig nummret nu!!!!!!!!!!!!!! ;)



Ses imon i skuulan!

2010-09-01 @ 22:17:59
Postat av: anna

ja visst e hon! Sjuuukt snygg my bejb <3

2010-09-02 @ 20:19:52
URL: http://loorentz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad du bloggar dåligt kvinna! :)

2010-09-08 @ 21:36:47
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0