what?? en ny blogg..igen?

Japp precis så är det!

Måste få skriva av mig i bland, finns så mycket sjukt roliga saker som man bara vill dela med sig av!

Min stora sak är så klart att jag och Frida börjat med GI!! Måste måste bara få skriva av mig när begäret är för stort... å det är det är kan jag lova!

Varje dag är en utmaning, gooodis som Maja säger...DET VILL JAG HA! Men nej jag SKA inte!

Dag 18... När ska begäret sluta?? NÄR??

I vilket fall som helst så lyckas vi och det sporrar till fortsättning!
- 3kg -7cm midja och -5 ass. Gillas det?? Svar: JA!!

Till hösten när Lisas bebis Vera <3? Har anlänt...Då ni ska ni få se brudar på gymmet ;)
Men tills dess håller jag till godo med trevliga promenader i goda vänners lag...No suggar och No alcohol! Gaahhh!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0