Snorungar och farbröder som slåss

Jävla snorungar rent ut sagt!!

16 år och brist på intresse, cyklade förbi tre killar när jag skulle möta upp resten av familjen på lekplatsen. 30 meter bort står det tre pojkar och skriker: Jävla Fitta!! Say what???

Vi cyklar hem, de går förbi igen och börjar skrika till Mogge.. Va e detta????

Läste i tidningen om två farbröder som hade hamnat i slagsmål på ett äldreboende i Mörrum...hahaha Undrar om de med kallade varandra för ovan? ;)

BTW så jag jag klippt mig... REJÄLT!!! Ska visa bild, den är som sagt egentagen men jaa jag är super nöjd och det är KOOORT!!!

Väldig vågat Anna!!



I morgon ska jag färga och plocka brynen, behövs nu när man inte kan gömma sig under luggen ;)

Snart kommer de andra upp från tvättstugan och då ska här badas och stekas ägg!
3 veckors GI nu :) HEJA HEJA!!
Heja Frida med, vi saknar dig redan <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt. :D

2010-08-16 @ 19:08:40
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se
Postat av: anita

Va snyggt det var.Synd bara att du är lik din mormor

2010-08-16 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0