Myslördag

Dagen började med att Majsie åkte med Mogge till Mörrum så jag kunde få sova ut. Jobbar som sagt nu.
Efter det så mötte jag upp Lisa och "Vera" på stan för spring i alla affärer och en lååång fika! Trevligt som alltid <3
Köpte en kjol en jätte jätte fin och mysig kjol som jag kan ha alltid :D Typ i morgon tex när vi ska bjuda ut svärföräldrarna på golfkrogen :)

Fika är min grej, det var såå längesedan man satt där helt utan barn och bara kunde prata om allt. Ibland njuter man av bara det och för mig är det vardagslyx på högsta nivå! Maja är såklart det bästa jag vet men ibland en liten stund bara jag och min vän, såå mysigt.

Jag tog med mig min bärbara dator som är 100 år till jobbet för jag skulle skriva mitt arbete...för jag trodde såklart att jag hade word i det.. HA! fick jag, inget word någonstans...får skriva för hand.. HURRA!!!

Vi tog så klart lite bilder med på fikat men det har jag hemma, så det får komma i morgon...JA det var pinsamt att plocka upp kameran på Jahls en långlördag = fullt, men såå värt det :)

Sen Körde vi och hämtade Majsie och sen blev det middag hos Emilie, Peter, Malte och "Nisse" <3
En kebabsallad går alltid ner.

Sen tillbaka till mormor och morfar där jag stannade innan jobb och Mogge och Maja åkte hem och myste.
Jag saknar min familj <3


Nej nu är det dags att ta tag i skrivandet, har bara 8 timmar på mig! Hoj hoj




Kommentarer
Postat av: Emilie

Hallå!! Detta är nog den segaste natten jag har varit med om på mycket bra länge... Läste sången som mikael och lena skrivit, den var grym... synd vi missade den live =/ Är inte precis någon partymänniska för tillfället men jag får väl kamma till mig på lördag =)



Håll till godo och sov gott när det är dags imorgon bitti.

PS. Det är INTE en Nisse i magen!! DS.

2010-08-29 @ 01:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0