Lunch

Guuud vad det är gott med mat, speciellt när man är så där riktigt hungrig!! :D Hemma gjorda hamburgare äger!
För tillfället är det nog det vi äter mest här, antingen nötfärsbiffar med feat ost eller så hamburgare. Eller kyckling med såklart i alla former och tonfisk. jag lever på detta nu och det har ju visat lite reslutat så vi kör på!

Sen ska det pluggas, i väg ett ärenede, hämta Maja och städa och annat smått och gått innan kvällen är här och det vankas klädparty för HELA slanten :)

Äntligen har pengarna kommit med så det kanske blir en klänning eller två i kväll :S

Den här är ju super söt!!
http://meandi.se/sv/produkter/102209.aspx
dotty angel tunic

Jag fick Marimekko glas och kanna när jag fyllde år i grönt och svart, ligger just nu på nr 1 i min dricka i glas lista.
Kanon bra! och i plast med, ännu bättre :P

I dag hade vi prov, gick okej inte bäst då utan okej. Men nu känns det som man lärt sig massor iaf.
Pratar operation i dag, väldigt intressant!
Speciellt då jag fick praktik plats på kirurgen i Karlskrona! riktigt spännande :) Hoppas bara jag får en bra handledare... Har haft dunder tur innan och fått två bra kanon människor!

Så hoppas jag kan styla in mig hos någon pat. så jag får följa med på operation och titta :)



Kommentarer
Postat av: Moosan

Den ÄR jättefin, köpte den till Lill-Sessan här hemma!! :-)

Kramiz

2010-08-29 @ 08:44:59
URL: http://moosan77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0