lunch

Eller vad man ska kalla det.. GI vänligt iaf det gillas!
Tonfisk röra, Go magen i morgon bitti..den innehåller cremefrache och majo så det sätter nog fart ;) Å rödlök!! JIPPIE haha å pepparrot med...hmm det här kan gå illa
Jag är nog trött med för jag har skivat ner halva skalet på löken :S

Pluggat hårt i nästan fyra timmar...Nu idelös.. Hoppas det räcker, är faktist bara en :) Blir mer skriv i morgon med!

Helgens Tv tablå är skit, totalt värdelös..totalt värdelös samets ask...
Majas nya grej är förresten: Bom bom... ( Bomsika bom i Emil)
Heeela vägen från Mörrum....hela vägen till Mörrum!! HURRA för den låten, världs bra ju!

Hade ju som sagt min gamla sletna laptop med mig i natt, där låg det bilder på Maja bebis...aaahhh jag smälter, men jag fattar inte riktigt att vi har tagt 500 bilder i samma pose på stackarn helst 4 -5 stycken efter varandra. Jag hittade nog förrutom förlossningsbilderna en 10 st på bara Maja då som var roliga, coola lite mer hon. Sen va det på alla som kom och träffade den lilla godingen med, och massor på Maja och Affe..sååå söta i sina katvig kläder under samma babygym <3

Åh vad vi har förändrats! Allihopa på två år, ja jag har ju förhoppningsvis blivit smalare än de 100 jag låg inne med men alla andra med har blivit det och snyggare har vi blivit med åren! HURRA för det med :)
Vi är i alla fall kvar, i samma gäng nästan alla iaf :)

Den bästa bilden är hos Parnfelts när jag hade köpt en randig klänning tröja, som jag tyckte jag såg smal ut i... för jag hade gått ner några kg sen bb...JOO men visst, jissus inga kommentarer till det nej.

Kan inte visa några bilder eftersom det är jobbdatorn, å tur e väl de!

Jo Emilie det är en Nisse <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0