Lördagen den 14/8

Började med att vi åkte kl 13,10 från stationen i K-hamn, Halmstad nästa!

I Hässleholm började det ösregna och vi tänkte, TUR att det kom här så regnar det nog inte när vi kommer fram...FEL!

Jag tänkte att det inte var någon mening att ta med ponchos för vi hade ju regnkläder... FEL igen! Det regnade in.. och vi stod i världens längsta kö! Kom ut en kille från crewn och satte upp denna skylt:

:D



Väl inne på marknadsplan fick vi skjula under träd







Hoppsan jag syndade viss med en korv med ett halvt?! bröd ;) (Inget vin i sikte dock)



Sedan tyckte vi att vi stod bra, ganska nära, men nej vi ångrade oss såklart när konserten började.. VARFÖR trotsade vi inte regnet och ställde oss lite tidigare i folksamlingen?? Då hade vi stått sjukt nära i allt röj :)



It must have been love, jag gråter!! Fatta, jag får höra den live.. LIVE

Det är väldigt mycket folk på scen efter andra inklappningen..TACK VARE Gyllene tider!!! WIIIE!!!
Juni, juli, augusti, Sommartider och:
Rysningar rysningar och lite tårar när sista låten kom : När alla vännerna gått hem <3

Vilken drömkväll!


Summering: OE OE OE OE OE
( 5 huvuden med kronor på, för det var precis va de va! Kung och drottning av musik Sverige :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0