Lördag!

I lördags firade jag och min syster 18 och 25. En mycket trevlig tillställning :) Jag hade dukat upp lite extra cider vid bordet där Lindas kompisar skulle sitta för jag tänkte på hur mina är, 5 min sen slut. Men ICKE hahah en styck cider var tagen :D

Vi körde fiskedam, tipsrunda och pappa hade fixat musikkryss och en låt till mig och Linda :) Tårar som vanligt <3
Åsa och Linda hade bakat godaste efterrätten!! WOW säger jag bara och TACK ÅSA!!

 



                                                         Min present till min syster från www.mångarum.se


Fick goa pengar och fina presenter så nu ska det inhandlas en ny kamera!! mp3 och så gick precis min mixer sönder :S SKIT MED!!
Så det får bli en ny sån i dag! Ska hämta Maja snart sen ska vi traska och köpa en sån. Sitter och spottar sån sillikon som ska täta..blää
För vad vore livet utan smoothie?? Har ett toppen recept:

Naturell Yoggi, blåbär, jordgubbar en halv banan, linfrön om man vill, vaniljsocker och en choklad shake!

Våran dator är för övrigt segast av de segaste...

Första dagen i skolan avklarad, skönt och det känns faktist kul!

I kväll får vi träffa Fridis med <3 <3 <3

På lördag ska jag och Maja och mormor ta tåget till Lund sedan vidare till Staffanstorp för att träffa "Lava" och Valla" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0