Familjen Parnfelt...

Har precis fått hamburgare, vilket alltid är välkommet här! Och alltid lika underbart att ha dem här <3
Å sen att de ska ha en bebis gör det hela ännu mysigare :D Fick se bilder på det lilla grynet i dag!!
lite mamma byxor överlämnades även, skönt att de kommer till användning :)


Idag hann jag även få brynen fixade, köpt Dust så man kan få ordning på frissen, gick inom Lindex och pang! Där låg den, TRÖJAN!! som jag i mina drömmar letat efter, så den fick följa med hem!
Ska absolut få hänga på, på lördag :)



Har lovat Mogge att jag ska städa min underklädeslåda...JAJA det är större projekt än att städa hela lägenheten!
Sen ska vi se på Uggla på Allsången senn blir det fotboll för hans del och sims för min :)

Jag och Emilie började planera inför vår fest med...ÅH ska bli super kul!! Vi blir inte så många men vi öser för er andra med :)

Lili och Susie ska vi vara och vi ska gå inför det till tusen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0