En hylling till Gourmet Grön

Guuud så gott!!



Blev en lunch alltås efter skolan med Lisa och Viggo.
Viggos tallrik var ändå bäst :) Han måste älskat detta...



Sen tog vi en turist bild eftersom Viggo var väldigit nyfiken på dessa två personer, alldeles stilla stod de med



Sen möta upp syster och sen hämta Maja på dagis. Ner till glassbåten en sväng med barnen för godisglass :)



Jaa jag var med me ;) min bästa pose..


fyy vad jag känner mig krasslig förresten... igen buu för det!

Nu spelas det Mora Träsk här på tv:n, Majas stora idoler. Mogge jobbar sent så vi blir själva i kväll när syster yster åkt hem. Ut kan man inte gå iaf för vilket väder det blev!!

Nu har vi bestämt att vi ska börja på gympa med, på onsdag kör det igång, mamma pappa barn gympa!! ÅHH så roligt. Neo och kanske Affe?? Viggo??? med. De kommer ösa gärnet, eller föräldrarna iaf hehe.
Så roligt med! Måste ju köpa inneskor till madame :D

btw så har Maja varit blöjfri i en vecka...HURRA för henne <3
Vi har till och med kissat inne på apoteket :)

Dags att laga något till Maja, gissar på att glassen snart gått ur magen och hungern börja sätta in.
Hon ville ha Yoggi ;) Viiisst ska hon få det!
Sen ska hon och jag städa undan sommar kläderna :(
Sen har ju den lilla räkan växt som ogräs så det blir till att rensa ut 92 och in med 98!!

Ps. så älskar jag min nya kamera :D
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar med din nya kamera, den tar så bra bilder på mej. NOT! :S

Ska ni gympa på onsdagar?! :( Buhu. Vi ska gå på lördagar...

2010-08-30 @ 16:16:59
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se
Postat av: anna

Ja onsdagar passar oss perfekt tyvärr! Synd det inte är samma för då kunde man gått på båda ju

2010-08-30 @ 17:32:44
URL: http://loorentz.blogg.se/
Postat av: linda

haha kul att de ser ut som att jag är en jätte jämfört med alla andra

2010-08-30 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0