Det här med att jobba natt...och fylla 25

Fördel: Lugnt och skönt i bland, man stressar av, sover gott när man kommer hem.

Nackdel: Ingen direkt relation till vårdtagarna eller personal som faktist saknas. Har träffat på en massa underbrara människor i sommar, en kvart hit och dit.

Men slutsummeringen är ändå toppen! Kanon, det enda som varit jobbigt är när Maja säger med gråten i halsen:
Mamma inte jobba natt?? ;(

Men nu är vi tillbaks till verkligheten med dagis, skola och jobb.

7 veckor kvar.. VA?? Sen är jag klar?? JA!
Då ska även jag ut och kämpa om en plats i bokningen och få göra något jag verkligen tycker om!

I natt blåser det och ja jag är faktist lite mörkrädd..sitter nästan ute i skogen..Jag kan lova att jag hoppat till en eller två gånger när det slagit emot något!



På lördag ska vi, jag och min sambo åka och titta på Roxette!!! Fan va nice :D
Hoppas Bromölla Buss inte köpt falska biljetter bara :O och att regnet inte öser ner!
Då ska vi nog få en riktigt fin tripp till Halmstad... :)

Mer på schemat: 21/8 släkt kalas, japp så bra är det att jag och min fina fina lillasyster som precis fyllt 18?!?!? Ska äntligen få fira något stort ihop. 25 för stora gamla oldie syster...!

25 år..Fatta!!
När jag var 25 år skulle jag få mitt första barn, ha en utbildning som typ förskollärare, gift med en lång mörk kille, ha hus och tjjaa vet inte rest jorden runt kanske? Undersköterska?? Va e det?

Nu när jag fyller 25 år och är ju faktist fortfarande bara 24 ;)
Har jag redan fått en underbart fin liten dotter, är snart klar som undersköterska, inget hus, men en fin sambo som är ganska lång men väldigt blond!, har varit i Thailand två gånger  Tyskland, Danmark, Spaninen och en genom resa i Frankrike... JA jag är ju på godväg iaf :D

Vänner har kommit och gått men några gamla har ändå bestått <3
Tack för att ni finns!

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hade någon kris... för det har jag, en liten sån och det tycker mina vänner är väldigt roligt att påpeka <3 men det går väl över, om jag inte får en tidig 30 års kris vill nämnas :) Stackars er säger jag bara då

Nästa år är det alltså 10?!?! år sedan vi slutade nian. VAAA??! JAA!!

Där får man nästan lite lätt ångest.

Eller ja ända till det kom hem ett brev till Mogge; KLASSFEST! Nu är det 20 år sedan du gick ut nian!...

hahahahahahahahaha

DÄR!
släppte min ångest, nu kan jag börja andas igen




Kommentarer
Postat av: Lisa

Att vara 25 å undersköterska är ganska bra tycker jag.

Å Maja är såklart bäst. :D

Tänk om du skulle behövt vänta på henne? :)

Hoppas du sover gott så syns vi sen. :)

2010-08-13 @ 07:33:13
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0